FAQ - Returns & Exchanges

How do I place a return or exchange?

We're sorry that we are not able to accept return or exchanges for hygiene purposes. All sales are final. However, in the event that your goods are damaged please reach out to us and follow the step bellow:

Step 1: Any damaged/defective order/product issues must be reported to our customer service via whatsapp within 7 business days from its delivery date, please provide your order number along with a picture of your damaged purchase.

Step 2: We will respond to you within 2 business days if the product qualifies for returns.

Step3: You can send us back the product after receiving a confirmation.

Please note, your original shipping charges are not refunded. Items that are opened or damaged may be denied a refund or exchange. We will accept returns on unused and unopened products

Bagaimana cara melakukan pengembalian produk (retur)?

Mohon maaf, BIYU tidak menerima penukaran atau pengembalian produk untuk menjaga kehigenisan produk kami. Seluruh penjualan adalah final. Namun bila produk yang diterima rusak, hubungi customer service kami Dan ikuti langkah-langkah dibawah ini:

  1. Semua produk yang rusak harus segera dilaporkan kepada customer care kami via whatsapp dalam jangka waktu 7 hari sejak hari pengiriman barang. Cantumkan nomor order dan gambar yang menunjukan produk rusak.
  2. Tim BIYU akan merespon dalam jangka waktu 2 hari untuk mengecek barang sesuai dengan kualifikasi retur.
  3. Setelah mendapatkan konfirmasi untuk pengembalian barang dari whatsapp kirimkan kembali produk tersebut sesuai dengan alamat yang diberikan oleh pihak customer care.
Catatan: Biaya pengiriman pengembalian barang ditanggung oleh konsumen. Produk yang telah dibuka dan dipakai akan ditolak untuk kualifikasi pengembalian produk ataupun refund. BIYU hanya menerima pengembalian produk yang belum dibuka dan dipakai.

What should I do if I receive the wrong product?

If you have received a product that is different from your order, we sincerely do apologize for this mistake. Please contact our customer care via whatsapp and we will be sure to get you the product you have ordered. We definitely take full responsibility for this honest mistake and we will get you the right product as soon as possible.

Apa yang harus dilakukan bila saya menerima produk yang salah?

Jika kamu menerima produk yang berbeda dari pesananmu, hubungi customer care kami via whatsapp dan kami akan membantu kamu untuk mendapatkan produk yang kamu beli secepatnya. Mohon maaf atas ketidaknyamanan yang terjadi.